Menu Sluiten

Hoeveel Ruimte Heb Je Nodig Voor Een Kantoor Met Zetel In Antwerpen

Offis© is Officieel erkend door de overheid als dienstverlener aan vennootschappen. Je krijgt hier dus een écht bemeubeld deelkantoor – altijd voor je toegankelijk – met een 100 legaal adres

offis: je officiële kantoor

  • 24/7-toegang
  • Ontvang je bezoekers in de spreekkamer privé
  • Vestig je zetel & fiscaal domicilie* bij offis

Wat kan je van offis® verwachten?

Bij offis krijg je veel van wat je nodig hebt als je serieus vooruit wil met je zaak.

Je krijgt 24/7 toegang tot je reële kantoor met je eigen vaste bureautafel. Je krijgt een wettig erkend adres voor je zetel met fiscaal domicilie*. Je krijgt ook: kantoorinfrastructuur, spreekkamer privé met je bezoekers, toegang tot de tuin en nog veel meerKlik hier voor de Packagedeal.

Ons aanbod

Wat krijgt u van kantoor offis?

U krijgt een vaste bureautafel of privékantoor in een kant-en-klare gemeubelde locatie waar u de zetel voor uw vennootschap kan vestigen. 

U krijgt stilte op uw werkplek, want er mag niet worden gepraat. 

Uw goederen in het offis-gebouw zijn verzekerd voor een werkelijke waarde van 500 euro voor een deelwerkplek en 1500 euro voor een privékantoor. Daarbovenop heeft offis een bedrijfspolis aansprakelijkheidsverzekeringen.

offis respecteert de wetgeving inzake het fiscaaal domicilie. offis is dus geen virtueel kantoor, want dat is illegaal als u ook een fiscaal domicilie wil.

De wettelijke voorwaarde voor een fiscaal domicilie is dat u de werkelijke leiding en het beheer van uw vennootschap uitsluitend verricht op het fiscale domicilie. Dus, u neemt er de belangrijkste zakelijke beslissingen, boekhoudt er, en ontvangt er de fiscus.

U krijgt daarom bij kantoor offis:

  • een vaste werkplek, 24/7 toegankelijk
  • een spreekkamer privé op basis van beschikbaarheid (reserveren)
  • een all-in bemeubeld deelkantoor of privékantoor: nutsvoorzieningen, locker, internet, printer en bureaubenodigdheden, en dus ook inclusief onroerende voorheffing, gemeentelijke heffing en verzekering. Overeenkomst kantoor offis.

U krijgt ook een afsluitbare brievenbus in het offis-gebouw OF uw post wordt doorgestuurd via Bpost of via mail (ingescand).

9243776

More info

tags: Adres Maatschappelijke Zetel Huren Antwerpen – Bedrijvencentrum – Deelkantoor Huren – Kantoor Met Zetel – Kantoor Met Zetel Antwerpen – 

Wenst u meer info over hoeveel ruimte heb je nodig voor een kantoor met zetel in antwerpen kijk dan vlug op https://offis.be | Hoeveel Ruimte Heb Je Nodig Voor Een Kantoor Met Zetel In Antwerpen


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Hoeveel ruimte heb je nodig voor een kantoor met zetel in antwerpen

NO AI

bus car facebook instagram linkedin lock mail phone pinterest question shop star twitter user warning youtube overslaan en naar de inhoud gaan home aanbod onze bedrijven nieuws contact call us mail us home aanbod onze bedrijven nieuws contact home bedrijvencentrum vilvoorde veel meer dan alleen maar een kantoor bekijk ons aanbod bedrijvencentrum vilvoorde biedt moderne kantoorunits aan vanaf m met een mogelijkheid tot uitgebreide diensten op basis van gedeelde kosten. Het bedrijvencentrum geeft ondernemers alle ruimte en vrijheid om eigen keuzes te maken maar doordat ze omringd zijn door andere bedrijven staan ze in het bedrijvencentrum nooit alleen you ll never walk alone er is een aangepaste bedrijfsruimte met volledige privacy voor kantoren en opslagruimten. Door een vestiging in het bedrijvencentrum zullen uw vaste kosten worden beperkt hoeveel ruimte heb je nodig voor een kantoor met zetel in antwerpen prijs Bijkomend voordeel is dat ondernemers in .

toggle navigation home over ons aanbod kantoren vergaderzalen ateliers flexwerken diensten maatschappelijke zetel nieuws bedrijven contact nl nl en bedrijvencentrum waregem kantoren ateliers vergaderzalen flexplekken ik wens graag meer informatie kantoren vergaderzalen ateliers flexwerken diensten maatschappelijke zetel de springplank voor uw onderneming infrastructuur bedrijvencentrum waregem stelt moderne kantoren ateliers en vergaderzalen ter beschikking tegen zeer interessante prijzen. Ook voor tijdelijke flexplekken kan je bij ons terecht. Ontdek het volledige aanbod diensten een professioneel secretariaat zorgt voor een talige telefoonpermanentie een vriendelijk onthaal en neemt bovendien tal van administratieve en logistieke taken van u over. Bekijk al onze diensten ligging bedrijvencentrum waregem bevindt zich op een toplocatie vlakbij de oprit.

Interesse in Hoeveel ruimte heb je nodig voor een kantoor met zetel in antwerpen

start welkom hoek over ons aanbod projecten bedrijven nieuws contact hoek thuiskomen op je werk werk heeft een essentile plaats in het leven van mensen en bedrijven. Daarom is het belangrijk om te werken op een plek waar werkgevers en werknemers zich thuis voelen. Om dit te realiseren is het onze taak een omgeving te creren die gelooft in de ondernemersdroom. Als bedrijvencentrum bieden we beschikbare ruimte aan die steeds gekoppeld is aan een dienstenpakket Enige toelichting over hoeveel ruimte heb je nodig voor een kantoor met zetel in antwerpen Dit laatste kan gaan van kleine interventies tot een vertrouwelijk gesprek. Hierdoor krijgen we een zeer nauwe band met de bedrijven en werken we in vertrouwen met respect voor ieders verhaal. De relaties die hieruit ontstaan zijn duurzaam en bieden kansen op nieuwe initiatieven. Na meer dan jaar bestaat het .